ZLATÝ DÉŠŤ SLEV JE TADY  💛 SLEVY AŽ 65 % ☔ Bude kapat, nebo rovnou pršet?
Partner of Notino

Jak nakupovat

Formy nákupu

Nákup v našem obchodě je zcela jednoduchý.
Nakupovat v našem obchodě můžete: Nebo nás můžete navštívit přímo v naší kamenné prodejně Flagranti v Ostravě.

Jak celý nákupní proces probíhá

Nákup v našem e-shopu Flagranti.cz se dá shrnout do 7 základních kroků.

1. krok - Výběr zboží

Pro vložení zboží do košíku stačí kliknout na tlačítko "Do košíku", které naleznete u zboží, o které máte zájem.

Potřebujete-li doplnit informace nebo poradit s výběrem, neváhejte nás kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme a poradíme.

Dodací lhůta

Dodací lhůta je upřesněna u každého produktu a je denně aktualizována. Přes 5.000 položek máme skladem, abychom mohli expedovat do 24 hodin. U každého produktu je možné dodací lhůtu zjistit po kliknutí na "Kdy zboží dostanu".

2. krok - Váš košík

V košíku si můžete zkontrolovat zboží a množství, které jste si vybrali, a jakou celkovou částku zaplatíte. Máte-li zájem o více kusů stejného zboží, upravte počet přímo v nákupním košíku nebo při rekapitulaci objednávky před jejím odesláním.

Vlastníte-li slevový kód, vepište ho do pole "Slevový kód"

V tomto kroku se vám také zobrazí dárky, které jste k vašemu nákupu získali.

3. krok - Volba dopravy, způsoby platby a dodací údaje

Po zvolení produktů je třeba vyplnit údaje k doručení objednaného zboží a zvolit způsob dopravy a platby.

Nabízíme dvě možnosti nákupu:

  • s registrací – pokud jste již registrováni, stačí se přihlásit. V případě, že byste v budoucnu chtěli nějaké údaje ve Vaší registraci změnit, klikněte po přihlášení na Můj účet.
  • bez registrace.

Při zadávání údajů můžete zvolit možnost nechat si zasílat novinky – newsletter. Na email, který uvedete v objednávce, Vám pošleme naše novinky a akční nabídky. Nemusíte se bát, že zahltíme Vaši emailovou schránku. Budete tak mít přehled o akcích a nových produktech v naší nabídce vždy jako jedni z prvních! Tuto možnost mohou zvolit jak registrovaní, tak i neregistrovaní zákazníci.

4. krok – Souhrn a potvrzení objednávky

V tomto kroku si můžete svou objednávku zkontrolovat, upravit a v konečné fázi odeslat.

5. krok – Informace o přijetí objednávky

Po těchto krocích je Vaše objednávka vyřízena. Po přijetí objednávky Vám na vaši emailovou adresu přijde cca do 5 minut potvrzovací email s výpisem objednaného zboží, konečnou cenou, způsobem úhrady a odběru a s údaji zadanými ve Vaší registraci.

Pokud Vám tento email nepřijde, zkontrolujte, zda jste nezadali při registraci špatný email (údaje v registraci můžete měnit po přihlášení kliknutím na Vaše přihlašovací jméno). Jestliže je vše v pořádku a i tak vám potvrzující email nedorazil, kontaktujte nás.

6. krok - Odeslání zboží

Sexshop Flagranti vynakládá veškerou snahu na rychlý a hladký průběh expedice. Veškeré zásilky jsou zasílány doporučeně.

Zboží doručujeme diskrétním způsobem. Podívejte se, jak je vaše zboží zabaleno.

O odeslání zboží Vás budeme informovat na váš e-mail. Termín dodání Vám potvrzujeme v momentě, kdy zásilka opustí naši expedici, a je tedy pevný! Pokud není zboží skladem, budeme Vás v nejkratším možném termínu kontaktovat emailem nebo telefonicky.

Zásilky expedujeme:

  • ihned- objednávky přijaté do 11:00 hodin expedujeme ještě v den podání objednávky - pokud je zboží skladem.
  • následující pracovní den - objednávky přijaté po 11:00 hodině expedujeme následující pracovní den - pokud je zboží skladem.
  • na dotaz - zboží s takovým označením nemáme skladem, v momentě Vašeho objednání ještě nevíme přesné datum naskladnění. Pokud si zadáte do "na dotaz" Vaši e-mailovou adresu, o naskladnění Vás budeme informovat e-mailem.

U objednávek, které není možné odeslat ve výše uvedeném termínu, lze termín dodání posunout, ale pouze se souhlasem zákazníka. Nedodržení termínu expedice, dává zákazníkovi právo odstoupit od kupní smlouvy, a to bez jakékoli z toho pro něj vyplývající sankce, zejména bezplatně. Tato žádost by měla mít písemnou formu a v rámci rychlého doručení by měla být zaslána elektronickou poštou na adresu flagranti@flagranti.cz.

V den vyexpedování zásilky Vám zašleme informativní e-mail s číslem zásilky a kontaktními údaji na zásilkovou službu. Zásilková služba bude mít k dispozici Vaše tel. číslo pro případ nezastižení na dané adrese. Popřípadě nechá ve Vaší schránce oznámení o uložení zásilky na regionálním depu. Telefonicky si můžete objednat opětovné doručení na místo a v čase (mezi 9. – 16. hod.), který si s pracovníky zásilkové služby domluvíte. Toto druhé doručení je zdarma. Případně si můžete zboží odebrat i na Vašem regionálním depu zásilkové společnosti.

V případě, že v námi avizovaný den nedodá zásilková služba zboží na Vaši adresu a nenechá ani oznámení o uložení zásilky ve Vaší schránce, neváhejte nás kontaktovat, popř. se informovat přímo na zásilkové službě.

Nepřevezme-li kupující předmět plnění z důvodů ležících na jeho straně (např. zruší objednávku v případě, kdy je zboží již odeslané, není i přes dohodnutý termín přítomna kupujícím určená osoba nebo není schopen uhradit kupní cenu atd.), nese kupující náklady na dopravu nebo spojené s opakovaným dodáním v plné výši.

Se zásilkou je zákazníkovi doručen i doklad o zakoupení zboží - faktura, která zároveň slouží jako dodací list, a na jejímž základě je nakupujícímu garantována i záruční doba.

Sexshop Flagranti dává svým zákazníkům možnost on-line 24 hodin denně sledovat, v jakém stavu je jejich objednávka. Tyto informace získá zákazník po přihlášení do sytému. Pokud je objednávka přijata a probíhá proces ověřování respektive přípravy expedice, je objednávka označena jako VYŘIZUJE SE, resp. ZPRACOVÁVÁNÍ. Pokud již byla objednávka vyřízena a odeslána, je objednávka označena jako VYEXPEDOVÁNO.

7. krok – Převzetí objednaného zboží

Doporučujeme přebírat zásilky pouze viditelně nepoškozené. V případě převzetí viditelně poškozené zásilky, vám doporučujeme o této skutečnosti sepsat zápis s Českou poštou. Bez písemného dokladu o poškození zásilky není možné reklamovat její obsah.



Přejeme Vám příjemný nákup!

Tým Flagranti.cz